Friday, 5 July 2013

Kemas Jangan x Kemas

Assalamualaikum my blog n kwn2...
ari ni aq kemas bilik aq yg bersepah...
especially lam almari...hahaha
sebab banyak sgt baju n tudung yg ad smpai xtau nk letak ane...
google kn ad...ape guna ad google lau xguna...
so aq pom cari la cara2 nk kmas almari nim...
aq jmpa satu entry...
aq bersyukur sgt sbb dia buka minda aq cmne nk kms aq punya tudung yg byk sgt tu...
so aq start la kmas aq punta wardrobe...
n ini lah hasilnya....
huahuahua

ni cara nk susun
 korg susun la secara menegak...so sng korg nk plih colour...
n korg make sure yg korg susun ikot colour dari gelap ke cerah ye...
baru nmpk cantik...
mcm gmbr tu miya susun ikot colour oren,itam n putih,,,






ok semua tu gmbr yg siap dh disusun...
semua ad lima kotak...
so korang susun cntk2 lam almari korg..
so xde la nmpk serabai...
korg juga blh beli dkt kedai yg kotak2 mcm nim...
tp lau guna kotak jimat bajet...
n blh kitar semula...
kalau korg rajin korg balut la kotak tu...
nnt makin pergghhhh!!!cantik r...
n jgn lupa korg tulis la kat citu warna pe yg ad dlm kotak tu...
so sng ckt nk cari...


perghhh...selamat mencuba u all...
>0-0<

Post a Comment