Thursday, 22 August 2013

Pantai Chendering...


Langkawi memang banyak pantai...
sebab Langkawi nim kan pulau...
so mesti la dikelilingi pantai...
selepas kami enjoy naik Cable Car...
kami terus ke Pantai Chendering sebelom kami pergi ambil pelajar SPT yang baru datang...
diorang baru je abiz exam final Sem 2...
lepas nim dia dh blh balik umah n xperlu datang dah KMKN...
sedey la sbb terpaksa berpisah...
kat Pantai nm xde ape la sgt sbb kami xblh main ngan air...
sebab Pengarah xizinkan...
so xblh la nak naik Banana Boat...
so kami pom juz bergambar je la...







tiba kami dapat berita yang pihak ANGKASA yang akan ambil geng SPT kat jeti...
so lepas kami meronda kawasan Pantai Chendering kami tros balik ke resort...

~XOXO~
>0-0<

Post a Comment