Thursday, 17 October 2013

Suasana AIDILADHA...


Assalamualaikum semua..
miya nak ucapkan selamat hari raya aidiladha utk semua muslimin and muslimat...
miya mnx maaf sebab lewat wish kat korang semua...


miya xtau nape sejak balik umah nim keje miya makan , makan and makan je.,.
ase mcm berat badan dah naik plak 4kg...
nim mgkn kesan makan cikit kat uni kot...hahaha
suasana sambutan kat sini meriah sgt...
pak sedara miya yang tukang korban tu...
seramai 8 ekor lembu yang dikorbankan semalam...
banyak sgt n segala penyembelihan dilakukan secara manual...
miya bila dah jumpa budak2 mmg tu je la keje miya...
tapi sebab si bambam nak tido baru la miya snap pic org sembelih lembu...






rendahnya kita...



xoxo
>0-0<

4 comments:

  1. Replies
    1. iye...tapi bila suruh tido dia xnak plak...

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah...keluarga belah ayah ramai...sebab tu nampak meriah nim...

      Delete