Sunday, 16 February 2014

Last Day at Home...


Assalamualaikum semua...
hari ni hari last miya duk kat umah...
tinggal beberapa jam ag sebelom naik bas n bertolak ke melaka...
npe g awal sgt miya??
padahal uni start bulan 3 nanti...
huhuh..

miya kena p awal melaka sbb miya ad tugasan berat yg kena selesaikan..
hahaha..poyo je ayat miya tu kan??
miya p awal sebab miya ada latihan silat...
tugasan miya berat tu sbb kitaorg bertanggungjawab bawa balik pingat emas nanti...
uni lain dah start awal lagi latihan silat...
kitaorg baru je nak berlatih...
tapi insyaAllah pingat tu kami yang punya...

so miya nak bgtau la mungkin aktiviti blog akakn dikurangkan sementara..
tapi insyaAllah miya akan cari masa untuk luangkan masa ngan by rakan blogger...
insyaAllah xtviti blogwalking akan dijalankan...
tapi dalam kadar yang sederhana...

doakan miya selamat sampai melaka ye malam nim...
nanti kita jumpa lagi...

see yah...

xoxo
>0-0<

5 comments:

  1. jangan lupakan blog miya ni tau...hihihi XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha..xkn lupa blog ksygn nim...dgn sahabat blogger yg baik...xkn boleh lupa kot...

      Delete
  2. semuga selamat sampai... belajar rerajin k...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sis...insyaAllah miya blajar btol2...

      Delete
  3. good luck for ya. do follow me back http://rookieleviosa.blogspot.com/

    ReplyDelete