Tuesday, 16 September 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 16 | Siapa, Bagaimana Saya 10 Tahun Lagi


Assalamualaikum...
ok cabaran ari ni about cita2 saya...

Alhamdulillah saya dapat kos yang mmg saya inginkan utk sambung degree ni...
so InsyaAllah dalam masa 5 Tahun lagi saya akan keje sebagai Akauntan...
Professional Akauntan...
I hope I will be...
n mungkin 10 tahun lagi tu saya da kawin...
ada seorang suami yang memahami perangai gila2 saya...
ada seorang suami yang boleh bimbing saya...
n insyaAllah saya akan menjadi isteri yang terbaik utk suami saya...
n saya ase dalam 10 tahun lagi umo da 30 tahun...
so kemungkinan besar da ada anak lam 2 or 3 orang...
insyaAllah....
so bila da ada anak saya akan menjadi seorang ibu utk anak2 saya...


insyaAllah dalam 10 tahun akan berlaku banyak perubahan...
contoh dari xpandai bergaya mungkin pandai bergaya sikit...
sikit pom jadi laaa...
dari xpandai pakai make up blh pakai makeup...
dari xpakai heels boleh pakai heels yg rendah..hehehe
dari kaso boleh jadi lembut sikit for my future husband and anak...


hahaha...sebenarnya kan xpenah pom pikir benda ni secara mendalam...
tapi bila dapat cabaran ni baru terfikir cmne miya akan datang...
yg pasal keje tu mmg da lama pikir..
before sambung study ag da fikir...
tapi lau pasal family kedua tu xterfikir lagi...
n pasal perubahan tu ada fikir tapi mmg xjadi2 pom...
walaupom ada yang cuba untuk buat sy berubah tapi saya xboleh...
sy happy jadi diri sy mcm ni walaupom ada yang xsuka perangai sy yg over excited ni...
hahahaha....
ok la selesai sudah cabaran saya hari ni...

nak keluar jumpa ngan geng Melaka yang xpindah PALAM...
diorg datang dari jauh nak jumpa kami...
heehehhe...sayang korang...

insyaAllah friends till Jannah...

xoxo
>0-0<

13 comments:

  1. in sha Allah akan tercapai apa yg dihajati..

    ReplyDelete
  2. semoga impian awk tercapai..aminn.. :)

    ReplyDelete
  3. semoga anda mendapat apa yang dihajati

    ReplyDelete
  4. Macam2 boleh jadi dalam masa 10 tahun kan? Semoga semuanya baik2 belaka untuk kita,, Amiinn.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pom...mcm2 blh jadi...dlm seminggu pom ad je prubahan yg xdisangkaa...insyaAllah...amin

      Delete
  5. Semoga tercapai impian dan cita-cita serta dipermudahkan urusan seterusnya

    ReplyDelete
  6. Kita hanya merancang .... semoga berjaya menjadi yang terbaik.

    ReplyDelete
  7. semoga tecapai cita-cita miya ye..

    ReplyDelete