Monday, 8 September 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 7 | Sejauh Mane Pendidikan Itu Penting Buat Saya.


Assalamualaikum...
ari ni da start first class da...
Alhamdulillah ok la juga...
thanks kat deena bg tumpang kete..

back to the topic..
cabaran hari ke 7..
semalam xsempat nak post.
sebab sibuk kemas bilik n kemas umah...
malam tu tido lwt tp mmg penat sgt...
so ari ni miya buat cabaran hari ke 7..

ok bagi miya ni cabarn yang ni susah utk miya...
sebab miya xsuka nak pikir dalam2...
kihkihkih..
so sy malas itu adalah fakta...hehehe
so yang ni sy jawab ape yang betol2 hati saya rasa...

pendidikan tu penting sebab nak make sure kehidupan kita masa hadapan adalah cerah...
dengan ilmu pengetahuan kita blh ubah kita punya taraf hidup...
dengan pendidikan kita blh tlg mak ayah kita...
dengan pendidikan kita blh jadi pendidik...
banyak sebenarnya kpntingan pendidikan...

tapi egt...

Ilmu Tanpa Amal Ibarat Pokok Tidak Berbuah..


p/s : maaf maybe nampak merepek..tapi tu la yang terfikir...mata da ngantop tp xley nak tido...esop kelas pagi...


xoxo

>0-0<

1 comment:

  1. heee...seronoknya dah masuk belajar balik..
    Belajar elok-elok...sekali je seumur hidup dik...
    Enjoy your study time..
    Lepas ni dah tak ada dah saat-saat berjimba macam tu...

    ReplyDelete