Monday, 9 March 2015

I'm So Sorry


Assalamualaikum semua.. Miya betol-betol nak mintak maaf sebab miya ada terdelete komen-komen yang sahabat blogger komen kat entry miya. So mmg miya betol-betol mintak maaf. Nak tekan publish tapi tertekan delete. Ni sebab miya tengah buat keje lain juga sampai tersalah tekan. 

Tengah mendownload past year question and nota-nota dalam student portal. Sambil tu buka la blog nak check blog n nak sambung blogwalking. Tapi ni la kesannya bila buat tiga kerja dalam satu masa.

Miya betol-betol minta maaf dengan korang. Tak de niat pom nak delete tapi jari ni tersalah tekan...huhhuhuhuhu...

6 comments:

  1. lain kali kena hati-hati. ehekkkk ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sya Allah lepas ni lebih hati2.... :(

      Delete
  2. biasalah kadg2 mmg tak sengaja delete komen heheheh

    ReplyDelete
  3. alololo. kesiannya. sbenarnya saya pn pernah kena hari tu xD tapi nasib tekan SPAM je. bukan delete. boleh reverse balik

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee tak mengapa, blog bukanlah hakmilik kekalls ;p

    ReplyDelete
  5. tak sengaja x pe.. hehehe.. biasa la tuh, manusia mana yg tak pernah buat silap kan...

    ReplyDelete