''When It's Rains, Look For Rainbows and When It's Dark Looks for Thousand Stars."

Monday, 9 March 2015

I'm So Sorry


Assalamualaikum semua.. Miya betol-betol nak mintak maaf sebab miya ada terdelete komen-komen yang sahabat blogger komen kat entry miya. So mmg miya betol-betol mintak maaf. Nak tekan publish tapi tertekan delete. Ni sebab miya tengah buat keje lain juga sampai tersalah tekan. 

Tengah mendownload past year question and nota-nota dalam student portal. Sambil tu buka la blog nak check blog n nak sambung blogwalking. Tapi ni la kesannya bila buat tiga kerja dalam satu masa.

Miya betol-betol minta maaf dengan korang. Tak de niat pom nak delete tapi jari ni tersalah tekan...huhhuhuhuhu...

6 comments

9 March 2015 at 10:12

lain kali kena hati-hati. ehekkkk ;D

9 March 2015 at 17:40

In sya Allah lepas ni lebih hati2.... :(

10 March 2015 at 11:55

biasalah kadg2 mmg tak sengaja delete komen heheheh

10 March 2015 at 20:46

alololo. kesiannya. sbenarnya saya pn pernah kena hari tu xD tapi nasib tekan SPAM je. bukan delete. boleh reverse balik

3 April 2015 at 18:54

Salam. Hee tak mengapa, blog bukanlah hakmilik kekalls ;p

5 April 2015 at 15:29

tak sengaja x pe.. hehehe.. biasa la tuh, manusia mana yg tak pernah buat silap kan...

Post a Comment